9. helmikuuta 2012

paleohyvinvointihaaste

Voi nyyh, Helsinki Paleon hyvinvointihaaste on nyt sitten finito. Nopeasti vierähti 30 päivää, hyvin sujui elämä kohtalaisen striktillä paleostyylillä, haastetehtäviin osallistuminen oli hauskaa! 
Olo oli kokoajan mainio, pahemmilta retkahduksilta vältyttiin, ja hei jopa tota kehonkoostumusta saatiin pikkasen muokattua. (kuva ois kiva, mut ei sit kuitenkaan)

Haastetehtävävät olivat siis süperfun, ja melkein kaikkiin niihin osallistuinkin. (Että nyt sitten haasteen loputtua voin tota työaikaa käyttää ihan työntekoon, mhah.) Haastekamuna mulla oli ystäväni ja treenikamuni Minna, tsemppasimme toisiamme, mietimme yhdessä haastetehtäviä ja tietty bodasimme. Oli hauskaa jakaa koko homma toisen yhtä innostuneen kanssa, ja niitä muutamia heikkoja hetkiäkin (juu pari kertaa ihan piggasen teki mieli 300 kiloa makuunin irttareita) varten vertaistuki oli lähellä.
Tehtävät olivat hyvä tsemppari, niitä oli hauska miettiä ja toteuttaa, kaupan päälle vielä askarrella osallistumiskuva ja/tai tarina. Haastetehtävien kautta tuli kelailtua monia tärkeitä juttuja, pysähdyttyä miettimään... Mistä oikeasti nautin elämässä? Miten nukun? Mites toi mun ruokavalio? Treenaanko monipuolisesti?

30 haastepäivän aikana tuli todistettua, että Paleo-lifestyle kyllä natsaa mulle, erityisesti ruokavaliopuoli
Voin hyvin, olen virkeä, jaksan treenata. 
Tässä muutama mun haastetehtäväosallistuminen. 

Hyvää ruokaa hyvässä seurassa-haaste. Tämä oli mun ja Minnan yhteinen haastetehtävä.
Kokkasimme kanaa ja juureksia uunissa, lisukkeena pinaattisalaatti.
Pirtelö Päivään Haaste: Oma smoothieresepti

Elämästä nauttiminen-haaste: Mistä minä nautin elämässä. Tätä oli aika ihana väsätä..
Voi muistot! Voi ihanat ystävät!
Päivän paleoruokavalio-haaste: meikäläisen lauantain safkat

2 kommenttia:

  1. Olipa KAUNIS postaus. Ihania kuvia!

    Aikamoinen happyhappyjoyjoy-juttu toi sun elämästä nauttimisen posteri :)

    VastaaPoista
  2. kiitos Anna !!!

    elämästä pitää nauttia. varje dag :)

    v

    VastaaPoista